Biznes

Na jakie promocje należy postawić na targach?

Promocja naszej firmy na targach, to nie tylko przeznaczenie całego budżetu na samą prezentację stoiska, to także szereg atrakcji, które musimy zapewnić klientom po to, by ich pozyskać. Zostanie zauważanym spośród ogromu podobnych firm nie jest wcale łatwą sztuką, choć istnieje wiele prostych rozwiązań, po które możemy sięgnąć, by być krok przed konkurencją.

Co zrobić by przyciągnąć klientów?

  1. Zanim w ogóle przyjdzie nam zaprezentować się na targach, warto zapoznać swoich obecnych konsumentów z tą informacją. Jak tego dokonać? Za pośrednictwem strony internetowej naszej firmy bądź na portalach społecznościowych. Możemy tam zachęcić naszych klientów do pojawienia się na targach, nie zapominając o dołączeniu wzmianki na temat miejsca i dnia odbywania się tego wydarzenia oraz grafiki, na której będzie zaznaczona dokładna lokalizacja naszego stoiska. Jeżeli planujemy zorganizować jakiś konkurs, nic nie stoi nam na przeszkodzie, by również o tym napomknąć.
  2. Pomoże nam w tym reklama naszej firmy w katalogu targowym.
  3. Sami również powinniśmy przygotować specjalne katalogi i ulotki, które będą leżeć na ladzie stoiska oraz które będą wręczać hostessy w różnych punktach hali.
  4. Najprostszym sposobem jest postawienie na funkcjonalne gadżety, które będziemy mogli wręczyć naszym klientom. Możemy zdecydować się na standardowy długopis, ale upiększony specjalnym nadrukiem, czy w nietypowym kolorze, bądź na bardziej wyszukane upominki np. podkoszulki, nakrycia głowy czy kubki. Drobne prezenty nie tylko zwrócą uwagę samych odwiedzających nasze stoiska targowe, lecz również każdego, kto później będzie miał okazję się z nimi zetknąć.
  5. Takie gadżety, jak długopis możemy również wykorzystać podczas konferencji czy spotkań z dziennikarzami, co na pewno zaowocuje zwróceniem uwagi akurat na naszą firmę.
  6. Reklamy wyświetlane na dołączonych do zabudowy telebimach to fantastyczna opcja i dopełnienie bannerów, w które również powinniśmy zainwestować. Bannery
    ulokowane we właściwym miejscu, przykują uwagę ludzi, wskażą lokalizację naszego stoiska, a także poinformują o planowanych atrakcjach.
  7. Uśmiechnięte, otwarte na kontakt z klientem, intrygująco wystylizowane hostessy są w stanie dodatkowo dotrzeć do ludzi.
  8. Warto postawić także na przekąski, które będą idealnym dodatkiem do wszelkich materiałów reklamowych. Wskazane byłoby ich zapakowanie w specjalne torebki z logo naszej firmy.